گوشی نوکیا e7 کلکسیونی تمییز ریجستری هست ولی فقط به عنوان کلکسیونی فروخته میشود نه به عنوان استفاده شخصی و دست گرفتن فقط لولا آن باید تعمییر جزیی بشه گوشی روشن همه چی اوکی بدونه کارتن
شما هم درباره این محصول نظر خود را بنویسید.برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.افزودن نظر